Cosul Meu

Termeni si conditii

3. GARANTIA, RETURNAREA SI RASCUMPARAREA PRODUSELOR

3.01 Termenele privind garantia, returnarea si rascumpararea produselor se vor aplica in conformitate cu Politicile Companiei si legile autohtone in vigoare.

3.02 FLP garanteaza calitatea produselor sale, in proportie de 100%. FLP garanteaza faptul ca produsele sale nu au defecte, fiind conforme cu specificatiile inscrise pe ambalaj. Produsele FLP, exceptand materialele promotionale si literatura de specialitate, pot fi achizitionate de la FLP atat prin punctele de vanzare ale centrelor de distributie, cat si prin magazinul online oficial al companiei (foreverliving.md) .

A) PENTRU MAGAZINUL ONLINE:
• Produsele FLP achizitionate prin magazinul online oficial al companiei (foreverliving.md) pot fi returnate in termen de 14 zile de la data achizitiei, fara a fi necesara justificarea deciziei de catre cumparator (consumator), completand formularul de retur prezentat in magazinul online la capitolul Termeni si conditii. Prin acest formular, cumparatorul opteaza pentru retragerea din contract/comanda. In cazul Preferred Customer/FBO se va anula contractul, iar in cazul cumparatorului la pret recomandat de vanzare se va anula comanda. 
• Produsele FLP achizitionate prin magazinul online oficial al companiei (foreverliving.md) si care sunt neconforme pot fi inlocuite in termen de 14 zile de la data achizitiei. Cererea de inlocuire va fi insotita de factura de achizitie, procesul verbal ce va fi completat la receptia produselor de catre cumparator si reprezentantul firmei care a realizat transportul. FLP se obliga sa inlocuiasca produsele neconforme in maxim 14 zile de la data la care este informat de catre cumparator, in limita stocului disponibil. In cazul in care produsele nu sunt disponibile in stoc, FLP va returna contravaloarea produselor.

Obligatiile care revin FLP in cazul retragerii consumatorului

(1) FLP ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.
(2) FLP ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii.
(3) Fara a aduce atingere alin. (1), FLP nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de FLP.
(4) FLP amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii.

Obligatiile consumatorului in cazul retragerii consumatorului

(1) Consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza FLP sau unei persoane autorizate de FLP sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat FLP decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
(2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor.
(3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere.

Informatiile prezentate la punctul A) sunt valabile numai pentru cumparatorii care sunt persoane fizice. Daca cumparatorii sunt alte entitati decat persoane fizice (II, SRL, SA) se vor aplica prevederile de la punctul B) care sunt valabile si pentru achizitiile de la punctele de vanzare din centrele de distributie.

B) PENTRU PUNCTELE DE VANZARE DIN CENTRELE DE DISTRIBUTIE

Consumatori finali / Preferred Customer

3.03 (a) In termen de 30 zile de la data achizitiei, FLP ofera posibilitatea consumatorilor finali/ Preferred Customerde a returna un produs neconform. Consumatorul / Preferred Customer poate:


1) sa opteze pentru inlocuirea produsului cumparat cu unul identic, in cazul in care constata defecte; FLP va inlocui produsul in cel mai scurt timp posibil, cu conditia sa existe in stoc; sau 
2) sa anuleze comanda, sa returneze produsul si sa obtina o returnare integrala a sumei cheltuite, cu exceptia cheltuielilor de transport (dupa caz). FLP va finaliza aceasta optiune in cel mai scurt timp posibil.


(b) In ambele situatii se solicita o notificare corespunzatoare, dovada achizitiei si returnarea produsului / produselor in timpul stabilit catre persoana de la care a fost cumparat. FLP isi rezerva dreptul de a respinge cererile repetate.

(c) In cazul in care produsele FLP sunt achizitionate de catre Consumator / Preferred Customer de la punctele de vanzare ale centrelor de distributie Forever sau prin intermediul magazinului online oficial al companiei (foreverliving.ro) si apoi returnate in vederea restituirii integrale a sumei cheltuite, Profitul si Bonusul corespunzatoare vanzarii vor fi retrase de la acel / acei FBO care au beneficiat de pe urma vanzarii, iar acel FBO care a facut achizitia e pasibil, dupa caz, sa-si piarda calificarea la Pretul de Depozit.

(d) Daca produsele FLP sunt achizitionate de la sau prin intermediul unui FBO, respectivul FBO este principala parte responsabila pentru satisfactia consumatorului, prin schimbarea produsului sau returnarea contravalorii acestuia. In cazul unui conflict, FLP va analiza faptele si va solutiona disputa. Daca FLP restituie contravaloarea produsului / produselor achizitionate de consumator, aceeasi suma va fi retrasa de la FBO care a beneficiat de pe urma vanzarii produsului / produselor.

Procedura de inlocuire si rascumparare a produselor

3.04 In intervalul stabilit de aplicare a regulilor privind garantia produselor, FLP va asigura un produs nou, identic, in schimbul celui defect sau al celui returnat de un Preferred Customer/FBO ca urmare a insatisfactiei Consumatorului atat la punctele de vanzare ale depozitelor cat si la magazinul online. Inlocuirea produsului se va face numai in urma prezentarii facturii prin care s-a achizitionat produsul. Mai mult, pentru inlocuirea produselor detinute de un Preferred Customer /FBO si returnate catre acestia de Consumatorul final (in cazul unui FBO), este necesara dovada vanzarii catre Consumatorul final, precum si o cerere semnata de returnare a produsului sau a fondurilor, insotita, dupa caz, de produs sau de ambalajul acestuia. Returnarea se va face numai catre persoana care a cumparat produsul. Returnarile repetate ale aceleiasi persoane pot fi respinse.

3.05 (a) FLP va rascumpara orice produs nevandut, dar inca vandabil, cu exceptia materialelor informative, achizitionat in ultimele 12 luni, de la orice Preferred Customer /FBO care doreste sa-si inceteze activitatea in FLP prin renuntarea la Contract. Procedura de rascumparare presupune o notificare scrisa din partea acelui Preferred Customer /FBO care se retrage, prin care acesta instiinteaza FLP de intentia de a renunta la calitatea sa de Preferred Customer /FBO, precum si la toate drepturile si privilegiile ce decurg din aceasta. Apoi, acel Preferred Customer /FBO care se retrage va trebui sa completeze un Formular de Returnare a produselor si sa restituie sediului central produsele respective, impreuna cu dovada achizitionarii acestora de la FLP.

(b) Daca produsele returnate de acel Preferred Customer / FBO care doreste sa renunte la Contract au fost cumparate la Pret de Preferred Customer, valoarea Profitului de Preferred Customer va fi retrasa de la acel FBO caruia i-a fost platita, iar daca valoarea produselor returnate depaseste 1 p.c., toate bonusurile si Punctele Credit obtinute de linia sponsoriala superioara a acelui Preferred Customer /FBO care doreste sa renunte la Contract vor fi retrase de la linia sponsoriala superioara a acestuia. In cazul in care Punctele Credit au fost folosite pentru accederea la un nivel superior in Planul de Marketing de catre un FBO sau linia sponsoriala superioara a acestuia, se va stabili daca promovarea ramane valabila si dupa deducerea respectivelor Puncte Credit.

(c) Daca acel Preferred Customer /FBO care doreste sa renunte la Afacerea Forever returneaza orice set de produse Forever din care lipsesc unul sau mai multe produse, valoarea rambursata si reducerile aplicate liniei sponsoriale superioare vor fi calculate ca si cand intregul set ar fi returnat, apoi valoarea la Pret de Depozit Ajustat sau la Pret de Preferred Customer a componentelor lipsa va fi dedusa din suma returnata.

(d) Dupa verificari, acel FBO va primi din partea FLP o suma egala cu valoarea produselor returnate, mai putin bonusurile sale personale, plus costurile aferente manipularii si expedierii produselor, precum si orice alte costuri conexe.

(e) Dupa recuperarea oricaror costuri sau daune rezultate din conduita neadecvata a acelui Preferred Customer / FBO care doreste sa renunte la Contract, FLP va elimina acel FBO din Planul de Marketing, iar intreaga sa linie sponsoriala inferioara va urca la Sponsorul sau direct, mentinand corespondenta cu generatiile ei curente.

3.06 „Regula rascumpararii produselor” este menita sa impuna Sponsorului si Companiei obligatia de a se asigura ca un FBO cumpara produsele in mod rational. Sponsorul are datoria de a face toate eforturile pentru a-i sfatui in mod corect pe FBO, astfel incat acestia sa procure doar cantitatea de produse care le este necesara pentru valorificare imediata. Produsele deja vandute, consumate sau utilizate nu vor beneficia de „Regula rascumpararii produselor”.

CONDITII DE LIVRARE

- Livrarea comenzilor se efectueaza intre 1 si 3 zile lucrătoare, din momentul expedierii acestora, în funcţie de localitatea de destinaţie.

- Comenzile plasate şi achitate online, prin platforma Victoria Bank  până în ora 15:00 (luni-vineri) se vor expedia în aceeaşi zi.

- Livrarea produselor se face prin firma de curierat Nova Poshta..Taxa de livrare a coletelor va fi calculata si incasata de curierul Nova Poshta conform tarifelor sale in momentul livrarii comenzii. ICS FOREVER LIVING PRODUCTS MOL SRL nu emite si nu raspunde de taxa de livrare.

- Orice comandă va fi livrată doar pe teritoriul Republicii Moldova.

- Te rugam sa verifici integritatea coletului în prezenţa curierului şi, în cazul în care produsele sunt deteriorate, întocmeşte împreună cu acesta un proces verbal,.

- In cazul in care exista neconcordante intre produsele comandate si cele din colet, te rugam sa ne aduci la cunostinta situatia in maxim 48 de ore de la primirea coletului, trimitand un e-mail la adresa: moldova@foreverliving.ro.